top of page
חיפוש

מה הסיפור שלך

עודכן: 18 במאי 2021

אנו יכולים לבנות אוהלים גדולים מרכזיים המותאמים אישית, למשל, אוהל מטבח/מסעדה מרכזי ומלתחות משותפים.



אוהל ספארי סאנשיין של YALA
מצא את החוויה שלך

כשאתה מתכנן להקים אתר גלמפינג מוצלח, חשוב למצוא את החוויה הייחודית שלך. מה אתה מציע שמתאים באופן מושלם לצרכי האורחים שלך?


עבור פארדייז, היה קל למצוא שאורחיהם חיפשו חווית ספארי יוצאת דופן. "בטנזניה, אנו מתמקדים בחופשות ספארי בטבע. הטוויסט העולה על ציפיותיהם הוא מותרות הלינה שלנו. האורחים המומים מכך, אבל זה גם חלק מהחוויה. זה כל כך מפואר שזה מרגיש כאילו אתה בבית מלון בוטיק". היוקרה בשילוב עם מיקום מושלם כמעט חסר תקדים.


אוהלי ספארי מרווחים בעיצוב ייחודי הכוללים מיזוג אוויר, מקלחת צמודה ומרוהטים יפה יחד עם אלמנטים נוספים יוצרים חוויית אירוח מושלמת ותחושת "ואוו".


כדי להשלים את חוויית האירוח, פארדייז מספקת ארוחות בוקר, צהריים וערב מקומיות בשילוב עם מוסיקה. "לעתים קרובות, האורחים באמת מתחברים זה לזה במהלך השהיה, מנהלים שיחות אחד עם השני ומשתפים בחוויות היום. זה יוצר ביניהם קשר מיוחד"

כיום, חופשות גלמפינג הם חלק מטרנד הנופשים ברחבי העולם.

"מגיעים אלינו אורחים מהולנד, פולין, בלגיה, צרפת, בריטניה, גרמניה וקרוב יותר לבית, דרום אפריקה. משפחות, ,זוגות, וקהל מבוגרים יותר וכן משפחות שלמות הכוללות 3 דורות, סבא וסבתא שלוקחים את ילדיהם ונכדיהם לחוויה ייחודית. אנו מארחים קהל רחב. הם בוחרים בטנזניה בזכות האטרקציות באזור וכמובן השהייה באוהלי הגלמפינג הנלווה אליה. זה קמפינג, אבל בפאר, מה שהופך אותו למושך".

גיוון

לא כל אורח מחפש את אותה חוויה. רשת פארדייז מציעה אירוח גלמפינג בשבעה אתרים לחוויות ורמות יוקרה שונות. לדוגמה, סאלוס הוא אתר גדול אורחים ומגוון רמות לינה ואילו

אוהל ספארי מרוהט ויוקרתי

אתרים אחרים הם בקנה מידה קטן יותר וחלקם יוקרתיים ביותר. אתרי הנופש הגדולים מציעים גם מתקנים מפוארים יותר. 'אתה יכול לחשוב על אוהלים מפוארים, דירות מפוארות ובריכת שחייה גדולה עם אזור כושר. אורחים נוטים יותר להזמין שהייה ארוכה יותר במיקומים אלה. ''


כדי להרחיב את המותרות ולהיענות לדרישות שונות, יש ב- Paradise & Wilderness חמישה אתרי נופש מפוארים בזנזיבר המיועדים לחופשות חוף יוקרתיות. "בזנזיבר, האורחים מחפשים חופשה שטופת שמש עם כמה טיולים, אבל אם אתם מחפשים חוויה מיוחדת, יהיה לכם טוב יותר באחד מאוהלי הספארי ביעדי הזוהר שלנו."


קיימות

אקו טוריזם, או אירוח אקולוגי בר קיימא הופך פופולרי יותר ויותר.


משבר הקורונה גרם לביקוש גדול עוד יותר בטרנד הזה. אנשי פארדייז מקפידים על קיימות כאשר הם בונים את אתרי הגלמפינג שלהם כדי לעמוד בדרישות אלה ולהבטיח שהעתיד יראה טוב יותר. "אנו שואלים את עצמנו" כיצד נוכל להבטיח כי תהיה לנו השפעה ודריסת רגל מינימלית על הסביבה הטבעית וכיצד נוכל לשמור על החי והצומח באזור? "," כיצד נוכל להפוך את אוהלי הספארי הללו לידידותיים לסביבה? " ו"איך נוודא שהסביבה תישאר כמו שהיא וכיצד גלמפינג תורמת לכך? ".


אוהלי הספארי של YALA מעוצבים ועמידים, זה מתאים לגישת הקיימות שלנו.

"


ברט שונבלדה שואף להרחיב עוד יותר את רשת פארדייז בעתיד מכיוון שיש ביקוש רב. מטעמי קיימות והשקעה נבונה, אירוח אקולוגי הוא המפתח. לשם נכנסת YALA . 'YALA פשוט מציעה אוהלים ממש נהדרים. ורואים את החתימה שלהם - האוהלים שלהם מעוצבים יפה ועמידים, ללא פגיעה מיותר בטבע במהלך ההקמה מה שהופך את אוהלי הספארי האלה לידידותיים יותר לסביבה, והאורחים מחמיאים ליוקרה ולמרחב שהם מציעים. מלבד זאת, YALA מציעה תמיכה שוטפת והצוות שלהם בונה את אוהלי הגלמפינג במקום. גם באתרים הנוכחיים וגם באתרים חדשים שנמצאים בתהליך תכנון, אנו רוצים לבנות אוהלי גלמפינג ידידותיים לסביבה, כך שיש עתיד מזהיר לשותפות שלנו. "


שותפות הנמשכת גם לאחר הקמת אתר גלמפינג ליצירת חוויות יוקרה בלתי נשכחות


האם אתה רוצה ליצור חוויות בלתי נשכחות? צרו אתנו קשר עוד היום! אנו נשמח לעזור לך להגדיל את המחזור ולהגדיל את העסק שלך.




59 צפיות0 תגובות
bottom of page