top of page
חיפוש

החזר השקעה ROI בשנתיים? אוהלי גלמפינג מפוארים לאתרי קמפינג!

עודכן: 18 במאי 2021


גלמפינג דגם יוקרתי - אבק כוכבים
YALA אבק כוכבים באתר הנופש The Ridge Outdoor
תיירות הגלמפינג

איך קמפינג יוקרתי שינה את המשחק עבור אתר הנופש היוקרתי Out Ridge

למרגלות הרי הסמוקי (ארה"ב) תמצאו את אתר הנופש Out Ridge, אתר קמפינג ונופש שפונה לפלח שוק היוקרתי עם אורחים המחפשים אירוח מפנק. בהיותנו אחד מאתרי הנופש הראשונים והמעטים המציעים חופשת גלמפינג באזור, חשבנו שיהיה מעניין לבחון מקרוב את האתגרים והתוצאות של תיירות הגלמפינג. שוחחנו עם מנהלת התפעול ג'סיקה הייל על כל דבר, החל מבחינת האתר ועד לינה בטבע בסטייל והחזר השקעה.


גלו כיצד גם אתם יכולים להפיק תועלת מגלמפינג!


זוהר צפוני
אוהל גלאמפינג מדגם זוהר צפוני

אוהלים מפוארים לאתרי קמפינג

כמו תמיד, חשוב לבדל את אתר הנופש שלך מאחרים באזור. אתר הנופש Out Ridge הוא היעד היחיד באזור שמבוסס על קונספט הגלמפינג היוקרתי. "אוהלי הגלמפינג מדגם זוהר שלנו מרוהטים במלואם. יש בהם מצעים ומטבחונים מאובזרים, מה שהופך אותם ליותר יוקרתיים, מאשר להביא את מצעי המיטה שלך מהבית כפי שאחרים מציעים".

אתר הנופש שלנו מציע לינה באוהלי יוקרה עם כול הנוחות האפשרית בכדי ליצור לנו יתרון תחרותי". אבל זה לא כל מה שהם עושים כדי לייחד את האתר שלהם.


"הבריכה והמתקנים שלנו הופכים את האתר שלנו ליותר כמו אתר נופש. אירוח חתונות הן דבר גדול כאן ולכן, יש לנו גם אוהל אירועים ענק שמתאים לכך. עם אפשרויות האירוח והלינה המגוונות שלנו,


אנו יכולים גם לספק לינה לאורחים המעוניינים להישאר ללון פה לאחר האירוע ובנוחות מרבית באוהל מפואר. "על ידי גיוון רמות הלינה שלך, למשל על ידי הקמת אוהלים ברמות יוקרה שונות, אתה יכול להתאים לכול אורח מגוון פתרונות אירוח"


הכירו את ההעדפות של האורחים שלכם

"האורחים באזורנו הם בעיקר משפחות. אנו ממש למרגלות הרי הסמוקי ובסמוך נמצא פארק השעשועים פיג'ן פורג'. אז יש הרבה מה לעשות באזור עם ילדים או לאנשים שמחפשים בילוי.


מיקום האתר שלך קובע בחלקו את סוג האורחים שאתה מושך,


לדעת מי מבקר באזור שלך יכול לעזור לך למקד את מאמצי השיווק שלך ולקבל החלטות אסטרטגיות. עם זאת, לא רק המיקום מגדיר את האורחים שלך, עונות השנה יכולות להשפיע גם על הדמוגרפיה שלהם.

ג'סיקה מבחינה בדברים הבאים: במהלך הקיץ, אנו רואים בעיקר משפחות. בסתיו אנו מארחים גמלאים רבים, אורחים מבוגרים, זוגות ומטיילים.

אנו פועלים על פי ההתאמה והשיווק שלנו מבוצע בהתאם ולכן אנו מסוגלים להאריך את העונה שלנו בהצלחה"

אוהל אבק כוכבים ברכס עם רדת החשכה
אוהל אבק כוכבים ברכס עם רדת החשכה
מלבד מיקום ועונות השנה, חופשה באוהלי יוקרה יכולה גם למשוך אורחים חדשים ולהגדיל את המחזור.

"חופשת גלמפינג בטבע בעינינו היא שיש לך הכל, ממטבח מאובזר לחדר אמבטיה מלא, Wi-Fi וטלוויזיה – כמו מלון חמישה כוכבים, אבל באוהל.

אנשים שאמרו שלעולם לא ילונו בקמפינג, הם עכשיו גלמפרים מושבעים.

עם אוהלי גלמפינג, אתה מאפשר לעצמך למשוך קהל חדש לאתר הקמפינג שלך, אורחים שלפני כן מעולם לא חשבו לצאת לקמפינג.

גלמפינג מציע את חווית הקמפינג עם הנוחות והיוקרה שבבית.


באוהלי גלמפינג, אנו נותנים לאורחים שלנו את מבוקשם. האורחים שלנו מחפשים נוחות מלאה, ומכיוון שאנחנו מארחים כל כך הרבה משפחות, דגמי הגלמפינג אבק כוכבים וזריחה מושלמים מכיוון שהם גדולים ומרווחים יותר וברמות יוקרה שונות".


הציעו לאורחיכם אוהלי גלמפינג: יוקרה ונוחות

כשקונים אוהלים מפוארים לאתרי קמפינג, יש לזכור כמה דברים.

לדברי ג'סיקה, נראה שאורחים לפעמים שוכחים שהם עדיין לנים באוהל בגלל המותרות שהם מציעים: "יש לנו מיזוג אוויר לקיץ ואח בוערת בחורף לחימום האוהלים ולאווירה.

עם זאת, כשהטמפרטורות בקיץ סביב 35 מעלות בחוץ, אתה יכול שלא לשים לב לזה כי זה אוהל קנבס מאוורר. נראה שאנשים לפעמים שוכחים, בגלל המותרות והנוחות הבלתי צפויים שגלמפינג מציע התגובה המידית שלהם היא "וואו".


מה צריך לחפש כשקונים אוהלי גלמפינג

לפני שקונים את אוהלי הגלמפינג שלכם, המפתח הוא לקבוע מה בדיוק אתם מחפשים ומי הוא קהל היעד. "הסתכלנו וחקרנו די הרבה זמן לפני שרכשנו את האוהלים שלנו. בהחלט חיפשנו אוהלים אקולוגיים עם קורות עץ במקום עמודי מתכת, ואנחנו אוהבים שאין חבלים.

אנשים תמיד מסתובבים, כך שמיתרי קשירה עלולים לגרום למפגע בטיחותי. לפי קריטריונים אלה, מצאתי בקתות בד יוקרתיות של YALA ושלחתי אליהם דואר אלקטרוני ישירות.

בזמנו לא היה את הסוכן המקומי Tent Masters, אז בחרתי את כול הדגמים מהקטלוגים מבלי שראיתי אותו קודם. למרבה המזל, איכות האוהלים הייתה כפי שפורסם, אוהלים יפהפיים הבנויים מבד קנבס עבה ומבנה עמיד וחזק.

כשהאוהלים שלי נתקעו במכס, YALA והסוכן המקומי שלהם היו מדהימים בכל הנוגע לשירות ותמיכה."



אוהלי גלמפינג איכותיים: קווים נקיים, קורות עץ, קנבס עבה וללא קשירה
פינת אוכל מרווחת
אוהלי גלמפינג איכותיים: קווים נקיים, קורות עץ, קנבס עבה וללא קשירה

הציעו אוהלי גלמפינג כדי למשוך אורחים חדשים ולהגדיל את המחזור שלכם עם החזר השקעה מדהים

חוקים ותקנות

עם גלמפינג בארה"ב, כמו ברוב המקומות ברחבי העולם, ישנם מספר כללים ותקנות.


"האתגר הגדול ביותר שלנו ברכישת האוהלים היה שבאזור שלנו באמת לא נראה דבר כזה לפני כן. הרשות המקומית רואה בהם מבנים קבועים מכיוון שאנחנו לא מורידים אותם בחורף והיינו צריכים לבצע התאמות מול הרשויות שמצדם עודדו מיזמים תיירותיים.


למשל, YALA הציעה תמיכה נהדרת בעת החלפת דפנות חדר השינה בדפנות וולקרו ומספקת רוכסן מאחור ליציאה נוספת על מנת לעמוד בכללי בטיחות האש"

הישאר שאפתן

"אנו מרוצים מאוד מאוהלי הגלמפינג שלנו ושואפים להצלחה מתמשכת. השיווק שלנו די מעורב אפשר לומר; אנו כל הזמן מבקשים מהאורחים שלנו לקבל משוב, מה הם אוהבים ומה לא.

מכיוון שהכל כל כך חדש לנו, לא רצינו להתקבע בכלל. אנשים פשוט מרוצים ונרגשים לחזור ולהמליץ לחבריהם להגיע. יש לנו הרבה אורחים חוזרים כי הם נהנים מחוויית נופש שונה באוהלי הגלמפינג שלנו ואנחנו תמיד עושים משהו חדש וחושבים מחוץ לקופסה.

אנחנו רוצים להיות הראשונים בהרבה דברים, במיוחד בתחום הזה. בדרך זו אנו שומרים על היתרון שלנו".


"אתר הנופש Out Ridge הוא בעל שטח של 50 דונם, רק 20 מהם פותחו עד כה. לעונות הבאות, המטרה היא להתרחב ולהשתפר בהדרגה.

יש לנו ציר זמן שאנחנו עובדים עליו לכל עונה. אנחנו כל הזמן משתפרים ויש לנו תכנית להגדיל את העסק שלנו. השנה, אנו מוסיפים ג'קוזי בחוץ לסוויטות היוקרה ונקים עוד שני אוהלים נוספים למשפחות מדגם אבק כוכבים.


בשנה הבאה אנו מחפשים לרכוש ולהקים עוד אוהלים בסיסיים יותר לזוגות, נלך על YALA שוב בוודאות.

זה המראה, התחושה והאיכות שאנחנו אוהבים וזה מתאים לקונספט הנופש שלנו. שיהיה משהו מתאים לכל אורח, אשמח להרחיב את מגוון הדגמים שאנו מציעים, מאוהל הפעמון הפשוט וכלה בזוהר צפוני הסופר יוקרתי".


תשואה על השקעה בגלמפינג

כשמדובר בתוצאות, אנו ב- YALA נשאלים לעתים קרובות: "מה ההחזר על ההשקעה באוהלי גלמפינג?" החלטנו להעביר את השאלה לג'סיקה. התשובה שלה? "שנתיים. לקח לנו שתי עונות להחזיר את כל הכסף שלנו. לא רק רכישת האוהלים, אלא גם הבנייה, התוספות, הפיתוח, הכול. כל זה ישולם לאחר העונה הזו ומנקודה זו, נתחיל להרוויח. אוהלי הגלמפינג פופולריים במיוחד בקרב האורחים שלנו והיותם קרובים כל כך לפארק הלאומי, הופכים אותו לעסק אירוח ייחודי עם החזר השקעה נהדר".


אם אתה זקוק לעזרה וייעוץ בנוגע לתקנות הנוגעות לבניית אתר גלמפינג באזורך, פשוט שאל אותנו!



242 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page