top of page
חיפוש

איך מקימים אתר גלמפינג? חוקים ותקנות

עודכן: 18 במאי 2021



מתחם אוהלי גלאמפינג


לא משנה היכן תחליט להקים אתר גלמפינג, תצטרך לציית לחוקים ולתקנות המקומיות. הנה כמה דברים שיש לקחת בחשבון.

שוחח עם הרשות המקומית או העירייה

אין ספק שתזדקק לאיזושהי הרשאה לבניית אתר גלמפינג או להרחבת אתר קמפינג קיים, אך רמת הרגולציה תלויה ברשות המקומית בה אתה פועל. אם אתה מתכנן להשתמש בשטחים חקלאיים או בחורשה לאתר גלמפינג לדוגמא, יהיה עליכם לקבל אישור לשינוי שימוש ואישור תכנון.


במדינות מסוימות יש חוקים מחמירים יותר מאחרים. בהולנד אוהלי ספארי, למרבה המזל, נופלים מחוץ לתחום צו הבנייה ההולנדי. למרות שהאוהלים כוללים מערך קבוע, הם מעוצבים כציוד קמפינג זמני ולכן צו הבנייה אינו חל. זה חוסך הרבה זמן ומאמץ. הכללים שונים בכל מדינה ובתוך כל מדינה יחולו התקנות המקומיות. אבל אל תתנו לזה לדחות אתכם - דברו עם הרשות המקומית - רבים עשויים לרצות להגביר את התיירות באזורם.


לודג' יוקרתי
דברים שיש לקחת בחשבון

תלוי באזור הרשות המקומית בו אתם מתכננים להקים אתר גלמפינג, יהיה עליכם לקחת בחשבון את התקנות המקומיות. אלה עשויים לכלול הערכות לגבי ההשפעה שיש לאתר שלך על הנוף או על התנועה בכבישים מקומיים וייתכן שתצטרך לשקול נושאים כגון ביוב וניקוז מים.

לרוב קיימות, תקנות מקומיות המכסות כל דבר, החל מבטיחות תנורי העצים או גז שתרצה להוסיף לאוהלי הגלמפינג שלך ועד פינוי אשפה.

תזדקק גם לביטוח הרלוונטי, אז הקפד לעשות את שיעורי הבית שלך.


הצטרף לקבוצת אינטרסים או איגוד סחר

מקור טוב לעזרה וייעוץ אם אתם מתכננים לבנות אתר גלמפינג הוא איגוד סחר כמו התאחדות התיירות בישראל, איגוד הגלמפינג האמריקאי או RECRON בהולנד המייצגים יזמים מפוארים. הצטרפות לעמותה פירושה שתוכלו לשאול שאלות מאחרים שמנהלים עסק מקימים אתר גלמפינג? מה בנוגע לחוקים והתקנות?


בהצלחה.

אם אתה זקוק לעזרה וייעוץ בנוגע לתקנות הנוגעות לבניית אתר גלמפינג באזורך, פשוט שאל אותנו


ואם תרצה להתעדכן במגמות האחרונות וטרנדים בעולם הגלמפינג? הירשם לעדכונים שלנו




343 צפיות0 תגובות
bottom of page